Pasiune pentru fashion

Hainele sunt pasiunea mea. Trebuie sa recunosc: imi petrec foarte mult din timp in magazinele din mall, in cautarea outfit-urilor perfecte, ca browsing-ul pe diverse site-uri este deja o a doua natura pentru mine si imi este greu sa ma stapanesc sa nu mai deschid o mie de alte pagini.Mereu gasesc altceva care sa imi placa si pe care ma fixez, spunandu-mi, ca trebuie sa imi apartina.

Odata ce vad un obiect vestimentar ce imi place, il incadrez deja, mental, intr-o tinuta, pentru ca stiu cu ce anume, il pot asorta, din toate hainele pe care le am deja in dressing. Este o pasiune costisitoare, ce-i drept. Ma costa bani, dar mai ales, timp, in care puteam face cu totul altceva. Incerc, acum, sa imi selectez doar cateva magazine preferate, in care sa intru si doar cateva site-uri pe care sa stau, dar cu o oarecare limita. O prietena de-a mea, pasionata si ea, de altfel, de fashion, mi-a dat cateva ponturi interesante. Mi-a spus ca isi mai incropeste unele tinute folosind si haine second hand, pe care le achizitioneaza la preturi foarte bune, hainele fiind si de firma. Initial, am fost reticenta, pentru ca nu am fost niciodata adepta hainelor second hand. Imi place mirosul de nou si sunt un pic mai grijulie cu pielea mea si ce fel de materiale port, pentru ca am o piele foarte sensibila.

Am zis totusi sa las deoparte prejudecatile si am rugat-o sa imi arate si mie ce anume si-a cumparat de pe site-ul eunicat.ro. Hainele chiar aratau foarte bine si cand am aruncat si eu o privire pe site, am vazut ca sunt extrem de ieftine si ca as avea de unde alege, ceva dragut pentru o tinuta reusita si deloc costisitoare. Este un truc bun de stiut si pana la urma nu este nicio rusine sa achizitionezi haine second hand, din ce in ce mai multe persoane o fac, chiar si acele blogarite de succes in domeniul fashion.